Klantenservice Bestellen Betalen Bezorgen en ophalen Herroepen Restauraties ►Klachten Privacy Algemene voorwaarden | Klachten< Terug naar de klantenservice - Hoe dient u een klacht in
- Ook wij zijn mensen die soms fouten maken. Schroom niet en dien een klacht in. Neem hiervoor contact met ons op via het contactformulier of via e-mail (info @ hetgoudmijntje.nl), of via de telefoon of Whatsapp (06 22097836).
- Wij nemen uw klachten serieus en zullen ons uiterste best doen uw klacht tot uw tevredenheid op te lossen.
- Wat als u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht
- Bent u ondanks onze inspanningen niet tevreden met de afhandeling van uw klacht?
- Dan kunt u altijd nog uw klacht voorleggen aan de geschillencommissie wehshop . U kunt uw klacht ook aan de geschillencommissie voorleggen via het Europees ODR Platform.
< Terug naar de klantenservice |