►Bestellen
| Bestellen |
Betaalwijze | Betaalkosten |
iDEAL | gratis |
Creditcard | gratis |
Vooruitbetaling | gratis |
- Bestelling plaatsen
- Een bestelling plaatsen is eenvoudig: met de paarse knop naast het artikel van uw keuze plaatst u dat artikel in de winkelwagen. Kies of u het artikel wilt laten bezorgen of dat u het komt ophalen.
- U kunt bestellen zonder een account, dan moet u eerst wat persoonlijke gegevens invullen. Heeft u al een account, log dan in, dan gaat het bestelproces gemakkelijker en sneller.
- Kies een van onze betaalwijzen en controleer uw bestelling. Daarna rekent u af met de gekozen betaalwijze.
- Bevestiging van de bestelling
- Als u een bestelling hebt geplaatst dan krijgt u automatisch binnen enkele minuten een bevestiging van uw bestelling op het e-mailadres dat u hebt opgegeven. Daar zit ook de factuur bij.
- Wat als ik geen bevestiging van mijn bestelling heb ontvangen
- Controleer of er geld van uw rekening is afgeschreven.
Als u met iDEAL heeft betaald en er is geen geld van uw rekening afgeschreven, wacht eerst een uurtje en kijk nog eens.
Anders: neem contact met ons op via het contactformulier of via e-mail (info @ hetgoudmijntje.nl), of via de telefoon of Whatsapp (06 22097836).
- Controleer of er geld van uw rekening is afgeschreven.
- Bestelling wijzigen
- Als u uw bestelling wilt wijzigen, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via het contactformulier of via e-mail (info @ hetgoudmijntje.nl), of via de telefoon of Whatsapp (06 22097836). U kunt uw bestelling ook wijzigen door de bestaande bestelling te herroepen en vervolgens een nieuwe bestelling te plaatsen.
- Bestelling annuleren
- Als u uw bestelling wilt annuleren, maak dan gebruik van uw herroepingsrecht. Klik HIER om te lezen hoe u dat het beste kunt doen.